پیشنهادات یک سالگرد ازدواج متفاوت

دسته: خانواده
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۷
پیشنهادات یک سالگرد ازدواج متفاوت

هر چند سال از زندگی مشترکتان که گذشته باشد باز هم شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین شب برای شما شب عروسی تان خواهد بود. به همین خاطر هر سال با فرا رسیدن آن شب حس نابی پیدا می کنید و اگر عشق و علاقه تان در طول زندگی زناشویی به یکدیگر زیاد باشد سعی می کنید که در سالگرد ازدواجتان شبی خاطره انگیر را رقم بزنید.

پیشنهادات یک سالگرد ازدواج متفاوت

 

 

پیشنهادات یک سالگرد ازدواج متفاوت

 

نحوه ی برگزاری سالگرد ازدواج همیشه برای خانم ها دغدغه افرین است .در حالی که مردان با خونسردی تمام با ان کنار می ایند اما در کنار این خونسردی از ایده ها و شوق و ذوق های همسرشان هم به وجد خواهند آمد. فراموش نکنید که برای برگزاری سالگرد ازدواج نیاز نیست که حتما هزینه های گزافی را متحمل شوید بلکه شما می توانید با سلیقه و البته کمی صبر شب به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید .

 

یک غذای لذیذ
سعی کنید غذای مورد علاقه همسرتان را با عشقی فراوان درست کنید، باور کنید تهیه غذا با عشق طعم آن را محشر می کند. لازم نیست سخت بگیرید تلاش کنید در نهایت سادگی بشقاب غذایی زیبا و چشم نواز برای او بچینید.

 

کارتهایی زیبا برای همسرتان درست کنید
کارت های کوچک رنگی درست کنید و دلایلی که به خاطر آن ها همسرتان را دوست دارید روی آن ها مختصر بنویسید و در نهایت آن ها را در یک جعبه رنگی یا حتی یک شیشه خالی قرار دهید و آن را ربان های پارچه ای تزیین کنید.

از عکس های خود نیز می توانید استفاده کنید، عکس ها را از آلبوم در آورید و زیر شیشه میز بچینید یا اینکه آن ها را با گیره های فانتزی به بند ها یا طناب های فانتزی بیاویزید.

 

به اولین مکان آشنایی بروید
برای جشن گرفتن نقطه عطف در رابطه خود، بازگشت به جایی است که شما رابطه خود را شروع کردید،ایده خوبی است.رفتن به اولین مکان آشنایی می تواند بسیار رمانتیک باشد.این ایده به شما یاد آوری خواهد کرد که چه سختی هایی را پشت سرگذاشته اید و همان شور حال و هیجانات اولیه را تجربه خواهید کرد و باعث می شود دوباره حس های شما به یکدیگر تازه شود.

 

جشن سالگرد ازدواج تان را مستند کنید
سعی کنید علاوه بر عکس های دسته جمعی و دو نفری برنامه ریزی شده، یک دوربین هم برای گرفتن عکس های بی هوا و لحظه ای داشته باشید و این وظیفه را به یکی از نزدیکان یا دوستان تان که علاقه مند به عکاسی است محول کنید. مطمئن باشید از نتیجه کار کاملاً شگفت زده خواهید شد. البته اگر شرایط اقتصادی تان اجازه می دهد می توانید برای مستند کردن جشن سالگرد ازدواج تان از یک عکاس حرفه ای کمک بگیرید.

 

دکوراسیون منزل
طراحی و تزئین فضای منزل هم تاثیر زیادی در بهتر برگزار شدن مراسم سالگرد ازدواج دارد. زمانی که فضای خانه دلنشین باشد، تاثیر زیادی در روحیه زن و شوهر دارد. برای تزئین منزل نیاز نیست تا هزینه های زیادی صرف کنید. بلکه می توانید با کاغذهای رنگی، بادکنک، لامپ های رنگی، و ربانهای رنگی هم فضا را زیبا کنید.

 

مهمانی بگیرید
برای زنده کردن خاطرات میتوانید در منزل و یا رستوران اقوام نزدیک را دعوت کنید و گیفت های زیبایی را تهیه کنید و به عنوان یاد بود به خانواده هایتان دهید گیفت هایی مثل چاپ کردن عکس دو نفره و یا خانوادگی تان روی شاسی و یا لیوان ، گیفت های کوکوی و….

 

پوشیدن بهترین لباس
در مراسم سالگرد ازدواج بهترین لباس را بپوشید. شیک پوشی یکی از رمزهای جذابیت است. خانم ها باید مطابق با سلیقه همسرشان آرایش داشته باشند. مردها هم باید آراسته و تمیز باشند و بهترین لباس خود را بپوشند.

 

مسافرت بروید
حتما نیاز نیست در روز سالگردتان به پاریس بروید به عنوان مثال می توانید شب را خارج از شهر و در یک هتل بگذرانید .اگر همچنان امکان خارج شدن از شهر برای شما میسر نیست می توانید در شهر خود به یک هتل زیبا بروید و شب خوشی را با یکدیگر بسازید.‌

 

تهیه شیرینی، کیک و دسر
بعد از شام نوبت به پذیرایی مختصری می رسد که مراسم را باشکوه تر می کند. به یاد داشته باشید که با تهیه ساده ترین شیرینی ها هم می توانید بهترین خاطره ها را بسازید. خانم ها می توانند در خانه کیک را تهیه کنند. اما تزئینات کیک و شیرینی نباید فراموش شود. استفاده از میوه های گرم و رنگی همچون توت فرنگی و یا قندهای رنگی می تواند کیک مراسم سالگرد ازدواج را زیباتر کند.

 

لباس عروس بپوشید
اگر لباس عروس دارید می توانید لباس تان را بپوشید و از همسرتان هم بخواهید که کت و شلوار دامادیش را به تن کند. سر و صورتتان را آرایش کنید و خاطرات روز عروسیتان را تا جایی که امکان دارد اجرا کنید مثلا می توانید به آتلیه بروید یا اخر شب به خیابان بروید و شادی کنید .

 

منبع: سایت تبیان


نوشته شده توسط:پایگاه خبری قطره پاک - 154 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها