آغاز توزیع محصولات فرهنگی ویژه زائران حج ۹۷

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
آغاز توزیع محصولات فرهنگی ویژه زائران حج ۹۷

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران از آغاز توزیع بن‎های محصولات فرهنگی زائران حج تمتع 97 منطقه تهران ویژه استان‎های تهران، زنجان، البرز، سمنان، قزوین و البرز خبر داد.

آغاز توزیع محصولات فرهنگی ویژه زائران حج ۹۷

 

حجت‌لاسلام مسعود حاجی ابراهیمی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران از آغاز توزیع بروشورهای بسته‎های معرفت ویژه زائران حج تمتع از امروز خبر داد و اظهار داشت: بسته‎های فرهنگی ویژه زائران حج تمتع در ۱۲ بسته متنوع ارائه می‎شود.

وی افزود: مدیران کاروان‌‎های حج استان‌های تهران، زنجان، سمنان، قزوین و البرز می‎توانند بعد از مراجعه به دفاتر استانی بن‎های خود را دریافت کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران با اشاره به سطح بندی محصولات فرهنگی زائران حج تمتع خاطر نشان کرد: این محصولات در چهار گروه تحصیلی ابتدایی، دیپلم، لیسانس و تحصیلات عالی و به تناسب جنسیت زائران (زن یا مرد) و انفرادی و زوج تقسیم بندی شده است. برای تمامی زائران زن یا مرد که به صورت انفرادی و یا زوج در این سفر معنوی حضور خواهند داشت پیش‎بینی محصولات لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه این محصولات با تخفیف ۲۰ درصدی در اختیار زائران قرار می‌گیرد، افزود: هر زائر ۱۵ هزار تومان بن خرید کتاب دارد که با این تخفیف می‌تواند محصولات فرهنگی مورد علاقه خود را تا ۱۸ هزار تومان خریداری کنند.

حجت‌الاسلام حاجی ابراهیمی اضافه کرد: البته اگر زائران کاروان یکی از بسته‎های دوازده‌گانه را انتخاب کنند مبلغ فوق تا ۲۷ هزارتومان افزایش پیدا خواهد کرد. بسته‎های پیشنهادی با توجه به نیاز زائران در این سفر آماده شده است که پس از انتخاب زائر توسط مدیر به آنها تحویل داده خواهد شد و مدیران محترم کاروان پس از ثبت درخواست زائران در سامانه محصولات فرهنگی کتابهای زائران را تحویل خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: محصولات فرهنگی ارسالی توسط مدیران در اولین جلسه آموزشی به زائران تحویل داده می‎شود.

منبع: خبرگزاری فارس


نوشته شده توسط:پایگاه خبری قطره پاک - 154 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها