دانشجویان دانشگاه تهران آماده ورود به بازار کار می‌شوند

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
دانشجویان دانشگاه تهران آماده ورود به بازار کار می‌شوند

رییس دانشگاه تهران از ارائه دوره‌های کارآفرینی و مدیریت برای تمامی دانشجویان مدیریت دانشگاه تهران در تابستان امسال به منظور آماده سازی آنها برای ورود به بازار کار خبر داد.

دانشجویان دانشگاه تهران آماده ورود

 

به بازار کار می‌شوند

 

دانشجویان دانشگاه تهران آماده ورود به بازار کار می‌شوند

دکتر محمود نیلی احمدآبادی در گفت و گو با ایسنا؛ ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: برنامه‌های پردیس دانشگاه تهران به منظور بین‌المللی سازی دانشگاه از سال جاری به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد . این برنامه از بهمن سال گذشته در پردیس بین‌المللی دانشگاه تهران شروع شده و امسال نیز آموزش ۱۲ رشته دکتری و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و امیدواریم اجرای این برنامه مسیری برای بین‌المللی سازی دانشگاه باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: دوره آموزشی “کهاد” را بطور جدی در دانشگاه تهران پیگیری خواهیم کرد. به ویژه دوره کهاد مدیریت و کارآفرین که دانشجویان دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که مایل به ایجاد روش‌های کارآفرینی و کسب و کار هستند را آموزش خواهیم داد.

رییس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: برنامه برگزاری دوره‌های “کهاد” که بر اساس آن دانشجویان روش‌های کارآفرینی و کسب و کار را آموزش می ‌بینند از مهر سال ۹۶ در دانشگاه تهران شروع شده است ولی در تابستان امسال دوره‌های کارآفرینی و مدیریت ویژه دانشجویان مدیریت ارائه خواهد شد.

دکتر نیلی درباره هزینه‌ برگزاری دوره‌های کارآفرینی و مدیریت به دانشجویان دانشگاه تهران نیز تاکید کرد: میزان هزینه‌های دریافتی از دانشجویان در ازای ارائه‌ این آموزش‌ها بسیار اندک است ضمن اینکه دانشجویانی که در پارک علم و فناروی طرح دارند می‌توانند از طریق این پارک‌ها هزینه دوره‌های خود را پرداخت کنند.

وی در پایان در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجویان در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران نیز گفت: ما برای پذیرش دانشجو در این دانشگاه یک سری شاخص‌ها از جمله نسبت استاد به دانشجو را تعریف کردیم که بر اساس آن ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه تهران نیز مشخص خواهد شد.
منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:پایگاه خبری قطره پاک - 154 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها