تدبیر اینستاگرام برای پست‌هایی که نمی‌خواهید ببینید!

دسته: دانش و فناوری
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۷
تدبیر اینستاگرام برای پست‌هایی که نمی‌خواهید ببینید!

شاید در لیست دوستانتان در اینستاگرام، کسانی باشند که به دلایلی نمی‌توانید آنها را آنفالو کنید،‌اما پست‌هایشان را نیز نمی‌خواهید ببینید!

تدبیر اینستاگرام برای پست‌هایی که نمی‌خواهید ببینید!

 

تدبیر اینستاگرام برای پست‌هایی که نمی‌خواهید ببینید!

شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد دارد به‌زودی قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا کاربران بتوانند بدون آنفالو (unfollow) کردن دوستان و صفحات مجازی، از پست‌های آزاردهنده آن‌ها راحت شوند.

چندی پیش خبرهایی منتشر شده بود که نشان می‌داد اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا بدین وسیله به کاربران اجازه دهد از شر بسیاری از پست‌های منتشر شده از سوی برخی از دوستان یا صفحات مجازی که مورد علاقه آن‌ها نبوده و یا آن‌ها را آزار می‌دهد، خلاص شوند.

شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که از دست تصاویر، ویدیوها و استوری‌های به اشتراک گذاشته شده توسط برخی از دوستان یا صفحات مجازی که آن‌ها را دنبال (follow) کرده‌اید، خسته شده و یا آزار دیده‌اید، اما بنا به دلایلی نمی‌توانید آن‌ها را بلاک یا آنفالو (unfollow) کنید. شبکه اجتماعی اینستاگرام به حال افرادی همچون شما چاره‌ای اندیشیده است تا از دست چنین پست‌های آزاردهنده و خسته‌کننده‌ای راحت شوید.

کاربران به منظور فعال‌سازی قابلیت بی‌صدا کردن در اینستاگرام باید به گوشه بالای پست منتشر شده از سوی کاربر موردنظر مراجعه و کلیک کنند تا صفحه منو باز شود. در این صفحه، گزینه بی صدا کردن (mute) وجود دارد که در صورت دلخواه، آن را انتخاب و فعال‌سازی می‌کنید. لازم به ذکر است که این قابلیت هر زمانی که منصرف شوید، دوباره غیرفعال می‌شود.

این قابلیت جدید روش محترمانه‌ای برای دور ماندن از پست‌های آزاردهنده نزدیکان‌ و دوستانمان است تا بتوانیم همچنان روابط صمیمانه خود را حفظ کنیم. طبق گزارش‌های منتشر شده، اینستاگرام به زودی می‌خواهد این قابلیت را در دسترس عموم کاربران قرار دهد.
منبع: سافت گذر


نوشته شده توسط:پایگاه خبری قطره پاک - 154 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:
دیدگاه ها