آغاز ویرایش و ادامه انتخاب رشته داوطلبان دکتری سال ۹۷ دانشگاه آزاد از امروز

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۷

آغاز ویرایش و ادامه انتخاب رشته داوطلبان دکتری

 

سال ۹۷ دانشگاه آزاد از امروز

 

آغاز ویرایش و ادامه انتخاب رشته داوطلبان دکتری سال ۹۷ دانشگاه آزاد از امروز

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، بنا به درخواست‌های مکرر داوطلبان انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۹۷ این دانشگاه، ویرایش رشته / محل‌ها از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲ خرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت، همچنین امکان انتخاب رشته برای داوطلبان نیز فراهم شده است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته / محل را در دانشگاه آزاد انتخاب کنند.

براساس این گزارش، داوطلبان با مراجعه با سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org و با وارد کردن کد ملی و داوطلبان اتباع غیرایرانی با وارد کردن کد رهگیری به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (در پایین کارنامه سازمان سنجش درج شده است) به عنوان رمز عبور می‌توانند وارد سامانه شده و نسبت به انتخاب رشته یا ویرایش در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

شایان ذکر است؛ ویرایش اولویت‌های انتخابی داوطلبان فقط یک نوبت امکان پذیر است و هیچگونه درخواستی مبنی بر ویرایش مجدد مقدور نیست.

منبع: خبرگزاری فارس


نوشته شده توسط:پایگاه خبری قطره پاک - 154 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها