چگونه آپدیت آوریل ویندوز ۱۰ را همین حالا نصب کنید

دسته: دانش و فناوری
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

چگونه آپدیت آوریل ویندوز ۱۰ را همین حالا نصب کنید

 

انتظار می‌رود فرآیند انتشار به‌روزرسانی آوریل ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ از ساعت ۲۱:۳۰ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت به وقت ایران از طریق ابزار Media Creation آغاز شود. این به‌روزرسانی از چندی پیش در حلقه‌ی Release Preview ویندوز اینسایدر قرار داشته است و انتشار رسمی آن در روز ۸ می (۱۸ اردیبهشت) از طریق ویندوز آپدیت انجام خواهد شد.

به‌روزرسانی آوریل ۲۰۱۸ نخستین به‌روزرسانی بزرگ مایکروسافت در سال‌جاری محسوب می‌شود و قابلیت‌هایی که از مدت‌ها پیش در انتظار آن‌ها بودیم از جمله تایم‌لاین، بهبودهای مایکروسافت اج، بهبودهای کورتانا و … را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی به احتمال فراوان به‌تدریج و در طول هفته‌های آینده منتشر خواهد شد؛ در نتیجه تمام کاربران در یک زمان آن را دریافت نخواهند کرد.

این به‌روزرسانی همچنین وعده‌ی نصب در سریع‌ترین زمان را می‌دهد. مایکروسافت با انجام ترفندهایی اطمینان حاصل کرده است که کاربران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سیستم خود را به‌روزرسانی کنند. مایکروسافت در این باره در وبلاگ خود نوشته است:

به‌منظور دستیابی به این هدف، بخش‌هایی از کار را که در مراحل آفلاین انجام می‌شود به مرحله‌ی آنلاین منتقل کردیم. به دلیل این تغییرات، متوسط زمان آفلاین برای به‌روزرسانی کریترز که اکتبر سال گذشته منتشر شد با یک بهبود ۳۸ درصدی به ۵۱ دقیقه کاهش یافت. با این حال ما در همین جا متوقف نشدیم و در به‌روزرسانی پیش‌روی ویندوز تلاش بیشتری انجام دادیم تا بخش‌هایی بیشتری را نیز به مرحله‌ی آنلاین منتقل کنیم. این اقدام در مجموع موجب شد تا هنگام نصب بیلدهای برنامه‌ی اینسایدر، زمان آفلاین به متوسط ۳۰ دقیقه کاهش یابد. این تغییر یک بهبود ۶۳ درصدی نسبت به به‌روزرسانی کریترز محسوب می‌شود.

با ترفندهایی که مایکروسافت انجام داده، نصب به‌روزرسانی جدید آوریل ۲۰۱۸ آسوده‌تر و سریع‌تر شده است؛ در نتیجه دیگر نیازی نخواهد بود تا کاربران ساعت‌ها وقت خود را صرف به‌روزرسانی ویندوز کنند.

 

 

روش اول (برای هنگامی که مایکروسافت این به‌روزرسانی را به صورت رسمی منتشر کند): دستیار به‌روزرسانی ویندوز ۱۰

مایکروسافت ابزاری به نام آپدیت اسیستنت (دستیار به‌روزرسانی) را فراهم کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به ‌سرعت کامپیوتر خود را به جدیدترین و به‌روزترین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ ارتقا دهند. برای دریافت این ابزار می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

۱. به محض دانلود آپدیت اسیستنت، دو بار روی آن کلیک کنید. این ابزار اکنون کامپیوتر شما را اسکن می‌کند و به جستجوی جدیدترین به‌روزرسانی می‌پردازد.

۲. ویندوز اکنون باید به‌روزرسانی کریترز بهاره‌ی ویندوز ۱۰ را در پس‌زمینه دانلود کند و به محض اتمام دریافت، آن را نصب خواهد کرد.

 

 

روش دوم: ویندوز اینسایدر

۱. با استفاده از اپلیکیشن تنظیمات ویندوز ۱۰ به برنامه‌ی اینسایدر ویندوز ملحق شوید. بدین منظور به مسیر زیر بروید:

Settings > Update and Security >Windows Insider Program

۲. پس از ثبت‌نام از منوی باز شده گزینه‌ی Just fixes apps and drivers را انتخاب کنید.

۳. سپس روی check for updates کلیک کنید. اگر هنوز قادر به مشاهده‌ی به‌روزرسانی جدیدی نیستید، کامپیوتر خود را راه‌اندازی مجدد کنید و سپس به بررسی به‌روزرسانی‌ها بپردازید. اکنون به‌روزرسانی کریترز بهاره‌ی ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته است.

 

 

منبع: zoomit ,mspoweruser


نوشته شده توسط:پایگاه خبری قطره پاک - 154 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:
دیدگاه ها